Особистий кабінет

«Сушия» - портал в сучасну Японію

12 Червня 2019 — 16 Червня 2019

«Сушия» - одна з найбільших мереж ресторанів японської кухні в Україні. 

Сьогодні в країні успішно працюють 37 ресторанів даного оператора. Заклади «Сушия» розташовані в найкращих місцях, в тому числі і в ТРЦ Ocean Plaza, який багато років поспіль тримає пальму першості серед торгових центрів України. Про принципи роботи на ринку і плани подальшого розвитку мережі розповів СЕО «Сушия» Антон Ходисько.

Оцініть ситуації на ринку ресторанів в даний час і які нові тенденції Ви бачите?

Основний і, як мені здається, всепоглинаючий тренд на ринку громадського харчування в Україні - це розвиток форматів - дискаунтерів, навіть якщо вони поки так про себе не кажуть. На жаль, можна сказати, що епоха дисконтування досягла свого апогея. Останнім часом видно, що ресторатори, які ніколи цим не займалися, теж полізли в цю «купу», яку я б назвав «братською могилою». Ясна річ, така ситуація на ринку стала відповіддю на рівень доходів населення, який, на жаль, як ми бачимо, поки не особливо зростає. Але рестораторам необхідно на чомусь заробляти. Тому йдуть на компроміси з оплатою праці робітників, якістю інгредієнтів, кваліфікацією співробітників і т. д. 

В результаті ми бачимо «все» і нічого конкретно. Нажаль, зараз так працює 80 або навіть 90% ринку. Але головна небезпека в тому, що цей «маховик» призводить до звикання до поганої їжі і неякісного сервісу і має свій пролонгований соціальний ефект. Мені хочеться, щоб ресторани і ринок в цілому починав рухатися вгору, підвищував стандарти і якість продукту, підвищував рівень турботи про співробітників. Упевнений, що в будь-якій країні є аудиторія для дискаунтерів, але, коли туди йде велика частина ринку ресторанів, на мій погляд, це неодмінно призводить до деградації.

Якщо говорити про інші тенденції ресторанного ринку України, я б відзначив розвиток монокухні, fast casual і street food форматів, і переважну відвідуваність закладів громадського харчування в ТЦ / ТРЦ в порівнянні зі street форматами. Звичайно, багато що залежить від торгової зони, міста і регіону, і зрештою, якості торгового центру. Але під тиском e-commerce торгівлі ТРЦ неминуче перетворюються в центри дозвілля і розваг, і все більше людей проводять тут вільний час.

3.jpg

Серед відвідувачів торгових центрів багато молоді, що, за вашими спостереженнями, впливає на вибір ресторану молодими відвідувачами?

Думаю, що залежно від аудиторії і ситуації споживання це: атмосфера і комфорт, ціна, асортимент в широкому сенсі, час видачі страв гостям, для когось «модність» закладу на поточний момент. Це класика жанру. Зрозуміло, що ресторан - це в першу чергу їжа, але важливу роль відіграють емоції та враження. Наприклад, невимушена демократична атмосфера, яка, як мені здається, є в «Сушия», є світовим трендом в тому числі і в преміальних ресторанах. Гості можуть бути собою, без зайвих зобов'язань і пафосу.

Безумовно гості цінують рух і розвиток: кухні, форматів, ситуації споживання. За останній час ми співпрацювали з двома професійними шеф-кухарями, один з яких японець. На мій погляд будь-яка національна кухня повинна еволюціонувати, зберігаючи свою родзинку. Давайте подивимося на дуже сміливі експерименти з українською кухнею - це ж дуже круто. І якщо в 2006 році «Сушия» пропонувала гостям в основному класику японської кухні, то вже багато років ми в різних колабораціях з шефами, підглядаючи тренди і експериментуючи самостійно, еволюціонуємо і пропонуємо гостям новий погляд на традиційні страви японської та паназиатської кухні. 

Це вітер змін в «Сушия», нічого не повинно застигати на роки - ми розвиваємося, змінюємося і стаємо кращими з кожним днем.

2.jpg

Останнє запитання. Які Ваші прогнози розвитку ринку ресторанів і плани компанії на поточний рік?

Однозначно, будемо і далі ставати ближче до споживача за рахунок комунікації з нашими гостями. Ми прихильники двостороннього діалогу. Можу сказати точно - споживач повністю керує нашим меню. За останні пів року ми провели безліч фокус-груп за смаком і наповненню страв. Велика колаборація з топовими блогерами і журналом Cosmopolitan, у вигляді дегустації понад 8 STYLE ролів. В результаті були обрані 5 страв, які в підсумку увійшли до нас в меню.

Якщо ж говорити про глобальне позиціонування, то «Сушия» - це портал в сучасну Японію. Ми - трендсеттер і ватажок ринку щодо вражень, емоцій, кухні, меню. Тобто ми змінюємося, показуємо, експериментуємо, як молодіжна сучасна Японія.

Крім цього, за рахунок розвитку трендових новинок в продукті, ми «ростимо» ринок. А саме - виховуємо смаки, гастро-культуру. Також за рахунок впровадження нової сервісної моделі, стаємо ближче до відвідувачів завдяки одному з наших нових проектів, який вже впроваджується в ресторанах. Тим самим дистанція між персоналом ресторану та гостями буде скорочуватися. 

Ще ми запускаємо кілька форматів під однією робочою назвою «Сушия експрес». Це і куточки «Сушия експрес» в діючих і нових ресторанах «Сушия», і окремі fast casual ресторани «Сушия експрес», і вендингові точки і віртуальні кухні доставки, наявні там, де ми не розраховуємо на достатню для організації сидячих місць відвідуваність, при цьому хочемо забезпечити мінімально можливий час доставки страв додому.

В цьому році, крім запланованої до відкриття значної кількості ресторанів проекту «Сушия експрес». Ми вже підписали 2 приміщення в якісних торгових центрах для відкриття ресторанів «Сушия». Вбачаємо розвиток ресторанів в новому форматі, з новим продуктом, в сучасному дизайні, з актуальною сервісної моделлю. Однозначно бачимо наше майбутнє в глибокому використанні digital технологій. 

Після запуску ряду digital продуктів на початку цього року, таких як: чат-бот для кур'єрів доставки, чат-бот для співшукачів, до кінця 2019 р. буде запущено новий сайт і новий мобільний додаток, буде впроваджено хмарне рішення по керівництву запасами в ресторанах, сподіваюся вдасться просунутися в реалізації ряду проектів з використанням штучного інтелекту і машинного навчання. Резюмуючи, я б назвав цей рік для «Сушия» якісним ривком у розвитку продукту, доставки і take away в форматі «Сушия експрес», і формуванні знань про нову «Сушия» через канали інтегрованих комунікацій.

1.jpg



Підпишіться на новини

Ми ділимося тільки найважливішими новинами і не надсилаємо розсилки частіше разу на тиждень.

×

Iм'я

Поле заповнене некоректно

E-mail

Телефон — необов'язково поле

!Будь ласка, заповніть зазначені поля коректно

×