Особистий кабінет

Новий Gourmet House в ТРЦ Ocean Plaza для поціновувачів якісного смаку

11 Липня 2017

Продукти харчування завжди були і залишаться товарами першої необхідності. Тому нові концепції продовольчих магазинів завжди користуються попитом у відвідувачів торгівельних  центрів. При цьому для покупців мають більше значення якість товару і рівень сервісу. Тому новий магазин у ТРЦ Ocean Plaza - Gourmet House, без сумніву, стане улюбленим місцем для покупок всіх киян і гостей столиці. Про особливості нової торгівельної марки продуктового роздрібу столиці розповіла Олена Терлецька, генеральний директор керуючої компанії ТОВ «Рітейл Проджект».

У липні місяці в самому успішному ТРЦ України відкриється перший магазин Gourmet House. Чому було прийнято рішення відкривати свій перший магазин в ТРЦ Ocean Plaza?

Відвідувачі ТРЦ Ocean Plaza стануть свідками появи на ринку нового бренду продуктових магазинів для гурманів і всіх цінителів продуктів відмінної якості. Керувати магазином буде новостворена компанія «Рітейл Проджект», засновники якої мають колосальний досвід в створенні проектів в сфері рітейлу.

Локація першого магазину Gourmet House вибрана не випадково. Ні для кого не секрет, що даний торгівельний центр є беззаперечним лідером ринку серед ТРЦ України, має чудове місце розташування і цільову аудиторію, яка на 100% відповідає потребам нашого проекту. Саме тому ще в 2016 році було прийнято рішення про запуск проекту Gourmet House в ТРЦ Ocean Plaza. І як тільки ми дізналися, що в цьому об'єкті з'явилася можливість розглянути торгівельну площу розміром 1200 кв.м, ми відразу захистили концепцію нового магазину перед керівництвом ТРЦ, переконавши всіх у її успішності.

Розкажіть основні особливості концепту нового магазину: асортимент, цінова політика і тп.

Відмінною особливістю проекту є той факт, що на одному майданчику або території зібрані найкращі виробники і імпортери якісних продуктів харчування в нашій країні. Також було прийнято до уваги зростаючий інтерес покупців в натуральних продуктах. Якщо говорити про дизайн магазина, то все досить просто. Наші відвідувачі зможуть оцінити відкриту територію, багато світла і легкий невимушений інтер'єр в натуральних тонах. Тобто, при розробці концепції ми не гналися за інтер'єрними рішеннями, оскільки розуміємо, що для покупців головне - це ціна, асортимент і якість продукції.

У той же час ми приділили достатньо уваги зонуванню. Наприклад, в магазині буде представлена ​​зона морепродуктів площею 320 кв.м., де можна знайти устриці і багато видів свіжої ікри на льоду. Поруч з цією зоною - місце, де покупці виберуть з величезного асортименту найкращі вина для смачного застілля.

Які категорії товарів будуть представлені, і хто є основними постачальниками продукції?

Якщо говорити коротко, в асортименті будуть представлені: вся лінійка алкогольних напоїв, морепродукти, м'ясні продукти вітчизняних і зарубіжних виробників в будь-якому вигляді і на будь-який смак, натуральні молочні продукти (відкриємо завісу - тільки сирів близько 1000 видів), всілякі солодощі, кондитерські вироби, фрукти, ягоди, овочі, соки. Крім цього, в Gourmet House можна буде поїсти і взяти з собою готову і якісну рибу або м'ясо з гриля.

Чи плануєте ви відкривати ще магазини під брендом Gourmet House?

Так, звичайно, ми плануємо відкривати магазини Gourmet House як в Києві, так і в інших великих містах України. Можу сказати точно, що у нашого проекту є переваги і дуже велика перспектива. Тому у нас багато планів на найближче майбутнє і величезна кількість цікавих і креативних ідей, які будемо впевнено втілювати в життя.

19693456_1448522371899708_1136793568554968828_o.jpg