Особистий кабінет

Liu Jo відкриває перший в Україні монобрендовий бутик в Ocean Plaza

30 Травня 2017

Компанія ARGO, яка представляє в Україні такі монобрендові магазіни як: Benetton, Lee Cooper, Parfois, Promod, Mango, Orsay, Desigual, OVS, Penti, Piazza Italia та мультибрендові ARGO і ARGOSHA, продовжує виводити на ринок нові міжнародні торгівельні марки світу моди. Уже у серпні цього року модники зможуть поповнити свій гардероб товарами італійської преміальної марки. Перший в нашій країні монобрендовий бутик Liu Jо площею 125 кв. м, відкриється на першому поверсі бутикової галереї у ТРЦ Ocean Plaza.
Liu Jo 13.jpg Liu Jo 2.jpg
На даний момент одяг, взуття та аксесуари Liu Jo продаються в 50 країнах в більш ніж 350 монобрендових бутиках, а також у 5000 мультибрендових магазинах в Європі, Азії та Африці. Шанувальницями даної торгівельної марки є впевнені, стильні дівчата і жінки, які цінують високу італійську якість, індивідуальність, стежать за трендами і вміють використовувати їх, щоб вигідно підкреслити свій образ. «Жіночність і чарівність, харизматичність та прихильність італійського стилю, - ось, що відрізняє дівчину Liu Jo. Тому, серед шанувальників бренду багато селебріті », - підкреслює відмінні риси Liu Jo Ірина Бігун, маркетинг директор компанії ARGO.

Новий бутик буде відкритий на місці магазину Desigual, який так само входить в групу брендів, ексклюзивним представником яких в Україні є компанія ARGO. За інформацією керівника, в компанії прийнято рішення залишити магазин Desigual на вул. Хрещатик, а в торгівельному центрі замість нього відкрити люксовий Liu Jo. Даний хід пов'язаний з тим, що товари Desigual відрізняються унікальним яскравим стилем, який має своїх прихильників, але більш популярний серед європейців, а не серед українських модників. У зв'язку з цим, попит на товари даного бренду в ТРЦ Ocean Plaza був не найвищим. Тому було прийнято рішення вивести на ринок новий бренд і запропонувати українським покупцям унікальну продукцію.
1222222.jpg 11111.jpg
«Торгівельна марка Liu Jo стане найдорожчою в нашому портфелі. Тим самим, запуск нового бренду для компанії ARGO - це не тільки розширення і вихід в люксовий сегмент, але і залучення нової цільової аудиторії », - пояснює Ірина Бігун. Тому, компанія планує найближчим часом порадувати українських модниць появою ще одного люксового бренду PINKO і преміальною торгівельною маркою Scotch & Soda, а так само відкрити в Україні 5 магазинів Liu Jо в найближчі 3 роки.

Поділитися