Особистий кабінет

Модна інспекція літніх колекцій в Ocean Plaza

7 Червня 2017

Відомий фешн-блогер та редактор VOGUE.UA Віолета Федорова завітала до ТРЦ Ocean Plaza з модною інспекцією. У своєму блозі журналістка ділиться своїми враженнями.  
DSC_5764.jpg
Вже вдруге Ocean Plaza запрошує мене на інспекцію магазинів та нових колекцій. Список я складаю самостійно та сприймаю завдання не лише як привід завітати в улюблені та давно відомі місця, але й дізнатися для себе щось нове. В результаті я відвідала 6 магазинів – різних за стилем, призначенням, цільовою аудиторією та ціною.

MANGO

Mango – один із якірних магазинів Ocean Plaza, і, до речі, найбільший в Україні. На площі більш ніж 2500 квадратних метрів розмістилися всі існуючі сьогодні лінійки, включаючи дитячу, спортивну і для крупних жінок. Я вже мовчу про різноманіття представленого там одягу.
DSC_6085.jpg
Mango взагалі викликає в мене якусь особливу слабкість, знайомство з брендом почалося в мене ще у школі, і деякі речі ще й досі лежать у мене в шафі. А у цьому сезоні я в захваті від їх рекламної кампанія із дорослою моделлю. Так, історія не нова, але ж саме реклама мас-маркету висить на бордах по всьому місту, і бачить її набагато більша аудиторія, ніж у глянцю.
DSC_6230.jpg

DSC_6224.jpg

DSC_6241.jpg

На примірку я обрала лляний комбінезон в тонку вертикальну смужку – річ універсальну в усіх відношеннях. Вдень у ньому комфортно навіть у найбільш спекотний день, а ввечері варто лише накинути на плечі жакет і додати, наприклад, масивні сережки. Також мені дуже сподобалися бавовняні штани із завищеною талією на м'якому ремені – вони акуратно підкреслюють талію і в них надзвичайно зручно.
DSC_6153.jpg DSC_6202.jpg

INTERTOP

Взуттєва мережа INTERTOP вже встигла стати синонімом слова «взуття» для багатьох українців. Я ж люблю їх за підтримку українських дизайнерів. Ще у далекому 2012 році вони почали співпрацювати з ними і завдяки магазинам по всій Україні змогли зробити імена Лілії Пустовіт, бренду KamenskaKononova (сьогодні – Lake Studio) і Світлани Бевзи більш впізнаваними за межами столиці. Ініціатива триває досі і в новому сезоні для їх власного бренду Braska капсульну колекцію зробив молодий бренд Chakshyn.
DSC_5206.jpg DSC_5226_.jpg
До неї увійшли лише три пари взуття, але більше і не треба. Я собі вибрала босоніжки з квадратним носком на зручному каблуці – сподіваюся, що ноги в них втомлюватися не будуть. Також увійшли в колекцію мюлі – замшеві в темно-зеленому відтінку і з чорної шкіри. Консультанти в магазині кажуть, що вони зручні, наче капці.
DSC_5357.jpg DSC_5388.jpg
Також у цьому сезоні команда INTERTOP додала нові бренди – Calvin Klein, Trussardi і Armani Exchange. Мій же фаворит – це Vagabond. Останнім часом я люблю все, що має скандинавську прописку, і Vagabond в цьому списку не виняток.
DSC_5493.jpg DSC_5485.jpg

CALZEDONIA

Мені потрібен новий купальник, а ходити по магазинах немає часу, тож як не поєднати приємне з корисним, коли випадає така можливість присвятити пару годин шопінгу. Calzedonia – бренд відомий і давно зарекомендував себе в усьому світі. Нова колекція – яскрава і барвиста, як і вимагає літо.
DSC_5618.jpg

DSC_5613.jpg

DSC_5600.jpg

Моїм фаворитом став блок відтінку хакі – мені здається, що на засмаглій шкірі він взагалі буде виглядати прекрасно, а також кілька моделей в червоному. Підтвердили мій вибір і консультанти – у багатьох дівчат саме ці відтінки користуються популярністю. До речі, люблять вони моделі з паєтками. Я, звичайно, погано уявляю, як можна купатися і засмагати в паєтках, але закони ринку беззаперечні – є попит, буде й пропозиція.
DSC_5518.jpg DSC_5558.jpg

FALCONERI

Falconeri – нове для мене ім'я і саме тому я його вибрала. Відкрився він в кінці минулого року і відразу приємно здивував своєю атмосферою – розслаблюючою, неспішною, затишною, в якій хочеться затриматися і приміряти все докладно. Такою же виявилася і сама колекція бренду. Її основа – трикотаж, кашемір, віскоза, натуральні і природні відтінки, легко поєднуються між собою.
DSC_5661.jpg DSC_5827.jpg
Мене найбільше привернула пастельно-тепла колірна гамма і жіночні силуети. Примірявши комплект зі спідниці-плісе, топа і тонкого кардигану, відразу захотілося опинитися десь в Римі – їсти морозиво, жмуритися від сонця, дивлячись на Колізей, і кататися на мопеді.
DSC_5777.jpg

DSC_5801.jpg

DSC_5800.jpg

TOPSHOP

Topshop – точка тяжіння для тих, хто знаходиться в пошуках ідеальних джинсів. Ці британці знають, як посадити їх правильно, яку вибрати товщину і довжину. Ну і зібрати образ до цих джинсів теж труднощів не складе, враховуючи, що бренд ще й славиться своїми аксесуарами, особливо взуттєвим відділом.
DSC_5180.jpg

DSC_5159.jpg
Крім джинсів і класної куртки я також знайшла дуже милий квітковий сарафан. У цьому сезоні дизайнери часто зверталися до моди 40-х з їх сукнями-халатами, і цей цілком вписується у напрямок. Щоб образ не вийшов занадто рафінованим можна додати мілітарі-куртку або спортивне взуття.
DSC_4956.jpg DSC_4981.jpg
Сподобалося мені й те, що TOPSHOP підтримує феміністичний настрій цього сезону. Футболки з відповідними слоганами стоять на вітрині і від цієї Girls Power теми мені дуже радісно.
DSC_5067.jpg

DSC_5189.jpg

DSC_5082.jpg

ISABEL GARCIA

Бренд Isabel Garcia також потрапив до мене не просто так – колекції для нього створює талановитий Біччола Тетрадзе, який довго жив і працював у Києві. Його історія – відмінний приклад, як дизайнер може знайти себе не тільки у розвитку власного бренду, але і створюючи колекції для великої марки з магазинами в усьому світі.
DSC_5940.jpg

DSC_6026.jpg

DSC_5892.jpg

Isabel Garcia – це історія про сукні, і випускницям точно варто сюди заглянути. Кілька рейлів тут відведені виключно для вечірніх і коктейльних вбрань різного ступеня святковості. Я ж вирушила до відділу з повсякденними сукнями і вибрала кілька моделей, в яких можна і в офіс відправитися, і вечір провести.
DSC_5910.jpg DSC_5978.jpg
До речі, саме Біччола створив весільну сукню Джамали, а також його вбрання люблять Світлана Лобода і Катя Сільченко. Гідна команда, чи не так?
DSC_6039.jpg

Поділитися