Особистий кабінет

4 День народження Ocean Plaza – 95 000 відвідувачів

17 Жовтня 2016

95 000 відвідувачів побувало 8 жовтня на святкуванні Дня народження одного з найвідоміших ТРЦ столиці – Ocean Plaza. За 4 роки свого існування торговий центр Ocean Plaza став не тільки найпопулярнішим, але і найтитулованішим в Україні: ТРЦ став першим в історії України торговим об'єктом-фіналістом головної премії у світі з торгової нерухомості – Mapic Awards в Каннах в 2013 році. Також на його рахунку три перемоги у всеукраїнській премії «Вибір року», три перемоги в номінації «Торговий центр Києва» премії «Retail Awards – Вибір споживача», перемога в премії «Фаворити успіху», перше місце в категорії «Традиційний великий ТЦ Києва» в рейтингу «Української асоціації рітейлерів» і три рекорди України за відвідуваністю.
IMG_0029.JPG IMG_1061.JPG
Компанія UTG стояла біля самого витоку цього проекту – наші фахівці розробляли концепцію Ocean Plaza і здійснювали початковий набір орендарів. Тому кожен День народження Ocean Plaza для нас – особлива дата і відмінний привід ще раз згадати, що змінилося в ТРЦ за цей час.
Про зміни, які відбулися з торговим центром з моменту його відкриття, ми поговорили з комерційним директором Ocean Plaza Євгенією Говорун.

Давайте повернемося назад у часі – в 2012 рік, 7 грудня, урочисте відкриття Ocean Plaza. Скільки людей тоді відвідало торговий центр
Є.Г.: У той день в Ocean Plaza побувало 62 тисячі осіб. А за перші вихідні – вже 155 тисяч відвідувачів. Тоді здавалося, що потоку просто немає кінця. Але вже наступного року на перший День народження торгового центру прийшло 86 500 осіб. У 2014 році показник переступив планку в 87 тисяч, а на святкування третього Дня народження прийшло майже 93 тисячі.

Чи очікували ви, що цього року святкування відвідає ще більше людей?
Є.Г.: Так, звичайно. Розумієте, кількість відвідувачів у День народження – це як видима частина айсберга, так би мовити – вишенька на торті. А власне сам торт – це середньоденний і середньомісячний показники. І ось вони цього року вже побили всі рекорди, а ще ж попереду традиційно ажіотажний листопад і грудень. За 2016 рік у нас в середньому 63 тисячі відвідувачів на день і без майже 1 мільйон 900 тисяч на місяць. Для порівняння: за 2015 рік цей показник склав 56 тисяч і 1 мільйон 710 тисяч відповідно, за 2014 – 55 тисяч і 1 мільйон 668 тисяч, а в 2013 році за день нас в середньому відвідало 49 500, в той час як за місяць – півтора мільйона осіб.

Розкажіть, як змінилися вакантність ТРЦ і склад орендарів за цей період?
Є.Г.: Для торгового центру такого розміру ми відкрилися з одним з найкращих показників вакантності – всього 10%. При цьому початкова наша концепція передбачала Ocean Plaza як зосередження унікальних брендів і магазинів, яких немає більше ніде в країні. З самого відкриття у нас були представлені перші в Україні магазини таких брендів, як LC Waikiki, Michel Kors, Max Mara Weekend, Armani Jeans, Trussardi Jeans, Marella, Reiss, Suvari, Pepe Jeans, Atelier, Petit Bateau, Penti, Napapijri. Згодом до них додалися Armani Exchange, Calvin Klein Underwear, Ravin Jeans, Betty Barclay, Oblique, Converse, Intimissimi, Calzedonia, Tezenis, Rene Lezard, Isabel Garcia, Maje, Silvian Heach. В результаті, якщо раніше всі відомі бренди, заходячи в Україну, хотіли відкрити свій перший магазин на Хрещатику, то з часом – в Ocean Plaza.
В цілому, як показав час і постійний моніторинг ефективності tenant mix Ocean Plaza, наш початковий склад орендарів був дуже хороший – сьогодні в торговому центрі працюють 85% тих, з ким ми разом відкривалися. А що стосується вакантності, то в поточний момент вона нульова.

Сьогодні все більшої популярності набувають українські бренди. Скільки їх було в Ocean Plaza на момент відкриття і як картина виглядає зараз?
Є.Г.: Коли ми відкрилися, було всього три українських бренда в Ocean Plaza – Satin, Krisstel і Arber. На той момент була величезна проблема з наявністю якісних і готових для роботи в торговому центрі такого формату вітчизняних мереж. Зараз же їх все більше, і ми з радістю говоримо про кожне відкриття магазину вітчизняного бренду в нашому торговому центрі. З тих пір до нас приєдналися Goldi, MustHave, A.TAN, «Прованс», Zirka, Gregory Arber і Giulia.
Сьогодні ми з нетерпінням дивимося на нове покоління українських виробників, яких з кожним роком стає все більше, і вони стають все цікавіше.

Цього року Ocean Plaza виповнюється вже 4 роки. Чи планується які-небудь зміни в торговому центрі з огляду на майбутні відкриття нових ТРЦ в столиці?
Є.Г.: У нас є масштабна стратегія конкурування, розроблена з урахуванням планованих відкриттів торгових центрів в найближчі 5-7 років, яка дозволить нам утримувати лідерські позиції. Ми постійно стежимо за змінами на ринку і вносимо відповідні корективи.
Крім того, ми постійно працюємо над поліпшенням нашого tenant mix і ведемо переговори з тими брендами, присутність яких в Ocean Plaza ще більше посилить наші позиції.
Іншим важливим напрямком для нас є постійне підвищення комфорту перебування нашого відвідувача в торговому центрі. Наприклад, зараз ми готуємо нову, ще більш інтуїтивну і наочну навігацію.
Ocean Plaza – це торговий центр, який постійно, щодня намагається стати краще для своїх відвідувачів. А постійно зростаюча відвідуваність доводить, що ми рухаємося в правильному напрямку.

Назвіть головну складову, без якої був би неможливий успіх Ocean Plaza.
Є.Г.: Без сумнівів, це наші орендарі. Всі досягнення і перемоги Ocean Plaza нерозривно пов'язані з їхньою якісною роботою і постійним бажанням розвиватися, тому хочу їм щиро подякувати і також привітати з Днем народження нашого торгового центру.

Дякую за інтерв'ю і з Днем народження, Ocean Plaza!

Поділитися