Personal Office

Компанія Ultragroup - провідний ритейлер на ринку України

7/22/2019

Ринок роздрібної торгівлі в Україні невпинно розвивається. Згідно з даними експертів компанії UTG, до кінця цього року на український ринок, крім шведського бренду меблів і товарів для дому IKEA, повинні зайти ще кілька міжнародних брендів. Цьому сприяють падіння споживчих настроїв в Європі і розвиток електронної торгівлі, що змушує міжнародних операторів виходити на нові потенційно прибуткові ринки. Одним з найбільших ритейлерів, який представляє в Україні відомі світові бренди, є компанія Ultragroup. Про розвиток компанії та плани розповів виконавчий директор Ultragroup Олександр Цуран.

Коли була заснована компанія Ultragroup і представником яких брендів в Україні Ви є в даний час?

Датою заснування компанії є 1996 рік. У той час діяльність компанії була сфокусована в м. Одеса. Розширення відбулося в 2000 році, коли компанія відкрила два перших бутика Pierre Cardin в Києві. І вже в 2005 р. Ultragroup стає офіційним представником бренду Levi's в Україні. Поступово список брендів розширювався і в даний час ми є представниками таких брендів як: Superdry, Levi's, Guess, Hugo, Boss, Karl Lagerfeld, Baldinini

За якими критеріями ви обираєте міжнародні ТМ для виведення їх на український ринок?

Вибір міжнародних ТМ для їх виходу на український ринок ми здійснюємо за такими критеріями як: рівень попиту на сегмент бренду в Україні, впізнаваність в Європі і в світі в цілому, за якістю роботи менеджменту бренду.

Як ви оцінюєте попит вітчизняних покупців на міжнародні бренди?

З кожним сезоном попит українського споживача на якісний брендовий одяг росте. Покупець довіряє міжнародним брендам, тому що знає, що в магазинах відомих ТМ він отримає якісний товар і високий рівень обслуговування. Українці віддають перевагу якісному і зручному товару, який виглядає стильно і підкреслює індивідуальність.

Які ТМ, на ваш погляд, користуються найбільшою популярністю?

Складно відповісти однозначно, оскільки кожен з брендів має свою стилістику та ідею, що користується популярністю в різних сегментах покупців. Наприклад, в сегменті середній плюс найбільшою популярністю користуються такі ТМ: Levi's, Guess, Superdry, Hugo. А в сегменті преміум найбільший попит спостерігається на бренди: Boss, Baldinini, Karl Lagerfeld.

Магазини яких ТМ, які ви представляєте в Україні, є в ТРЦ Ocean Plaza? І які плани розвитку компанії до кінця цього року?

Оскільки ТРЦ Ocean Plaza є найбільш популярним об'єктом торгової нерухомості в столиці, цього року в даному торговому центрі ми розширюємо свій магазин Guess, а також відкриваємо новий магазин бренду Hugo. З урахуванням нових відкриттів в ТРЦ Ocean Plaza в 2019 році будуть представлені магазини всіх брендів з портфоліо компанії Ultragroup. Крім цього, до кінця 2019 року компанія Ultragroup ще відкриє нові магазини брендів Superdry, Levi's, Guess, Hugo, Karl Lagerfeld, Baldinini в Києві та Одесі. Також ми продовжимо оновлення концептів існуючих магазинів.

Share

Подпишитесь на новости

Мы делимся только самыми важными новостями и не присылаем рассылки чаще раза в неделю.

×

Имя

Поле заполнено некорректно

E-mail

Телефон — Необязательное поле

!Пожалуйста, заполните указанные поля корректно

×