Personal Office

ТРЦ Ocean Plaza - шість років лідерства

10/03/2018 — 10/17/2018

Про те, як керуючій компанії вдається стільки років утримувати лідерські позиції, для UTG - Української Торгової Гільдії розповіла комерційний директор ТРЦ Ocean Plaza – Дар'я Завадська. З моменту відкриття в 2012 р ТРЦ Ocean Plaza став найпопулярнішим торговельним центром серед жителів і гостей столиці. Крім визнання відвідувачів, цей об'єкт торговельної нерухомості отримав найбільше професійних нагород як в Україні, так і за кордоном. 


6 жовтня цього року ТРЦ Ocean Plaza відсвяткує шість років своєї діяльності на ринку торгової нерухомості України. Всі ці роки він незмінно тримає звання кращого ТРЦ країни. Як вам це вдається?

Успіх кожного об'єкта залежить не тільки від концепції, яка повинна відповідати вимогам ринку в момент розробки проекту і його відкриття, а й враховувати тенденції на багато років вперед. Саме так сталося з Ocean Plaza, про що свідчить той факт, що в 2013-му році ТРЦ став фіналістом головної премії в світі по торговії нерухомості - Mapic Awards в Каннах. А за всі роки роботи ТРЦ в своєму «портфелі» має більше 30 різних нагород українських і міжнародних премій. Все це завдяки початковій концепції, яка крім унікальної архітектури фасаду и загальних зон ТРЦ, передбачала наявність ексклюзивних брендів і магазинів, яких немає більше в країні. З відкриття були представлені перші в Україні магазини таких брендів, як: LC Waikiki, Michel Kors, Max Mara Weekend, Armani Jeans, Trussardi Jeans, Marella, Reiss, Pepe Jeans, Petit Bateau, Penti, Napapijri та ін. З часом ми додали: Emporio Armani, Betty Barclay, Converse, Intimissimi, Calzedonia, Tezenis, Falconeri, Maje, AllSaints, Hugo Boss, Ted Baker, та багато інших. В результаті, усі відомі бренди, приймаючі рішення про вихід на ринок торговельної нерухомості в Україні, хочуть відкрити свій перший магазин саме в ТРЦ Ocean Plaza.

Безумовно, такий успіх пов'язаний з професіоналізмом керуючої компанії і компетентною роботою команди, яка вкладає свої знання і досвід в процес розвитку торгового центру. Однак, в першу чергу, зберігати першість вдається завдяки нашим ключовим партнерам - нашим орендарям. З упевненістю можна сказати, що всі досягнення і перемоги Ocean Plaza нерозривно пов'язані з їх якісною роботою і постійним бажанням розвиватися.

Розкажіть, яка вакантність ТРЦ і склад орендарів в даний час?

Багато років поспіль в Ocean Plaza спостерігається практично нульова вакантність. Однак ми проводимо постійний моніторинг ефективності tenant-mix торгового центру. Крім цього, керуюча компанія безперервно проводить різні дослідження, робить аналіз ефективності та якості роботи кожного орендаря. І, якщо фінансові результати якоїсь компанії на даний момент гірше, ніж показники інших рітейлерів, ми робимо все можливе, щоб допомогти орендарю зробити його роботу більш ефективною.

У деяких випадках, ротації не уникнути, але, в інших намагаємося надавати орендарю додаткові рекламні можливості і проводити спільні рекламні кампанії. Ми аналізуємо своїх партнерів з точки зору сили бренду на ринку, показників товарообігу, впізнаваності і відвідуваності, орієнтуючись на brand awareness кожного з орендарів.

ТРЦ Ocean Plaza славиться найбільшими потоками. Скільки людей відвідує торговий центр?

Так, цифри говорять самі за себе: за 6 років роботи ТРЦ відвідало близько 120 мільйонів чоловік. А в даний час щодня до нас приходять в середньому близько 60 000 киян і гостей столиці. При цьому портрет нашого покупця змінюється: якщо після відкриття більшість відвідувачів ТРЦ становили люди віком від 18 років до 40, то сьогодні ядро ​​нашої ЦА - платоспроможна частина населення з 25 до 45 років. Цьому багато в чому сприяє якісне поєднання пропозиції товарних груп в наших магазинах. Показники конвертації і зростання середнього чека ТРЦ свідчать про те, що відвідуваність Ocean Plaza стає цільовою.

Такі значні показники відвідуваності, без сумніву, є результатом різноманітних маркетингових активностей, адже ТРЦ постійно проводиться маса всіляких заходів, розрахованих на всі категорії покупців?

Щорічно ми проводимо ряд досліджень, які допомагають досконально вивчити відвідувача торгового центру, його переваги, основні цілі візиту в ТРЦ, зрозуміти, які канали комунікації найбільш ефективні при взаємодії з ним і які рекламні повідомлення дають кращий відгук. Ці дані лягають в основу річної маркетингової стратегії і дозволяють проводити рекламні кампанії та заходи з високим показником ефективності.

Варто відзначити, що наша керуюча компанія не скоротила витрати на маркетинг в момент кризи. Тому ми щомісяця, в тому числі за підтримки орендарів, проводимо безліч яскравих свят для наших гостей. Завдяки чому більшість киян зустрічають в Ocean Plaza календарні свята і початок сезонів розпродажів.

Чи плануються якісь зміни в торговому центрі, з огляду на майбутні відкриття нових ТРЦ в столиці?

У нас є стратегія конкурування, розроблена з урахуванням планових відкриттів торгових центрів в найближчі роки, яка дозволить нам утримувати лідерські позиції. В рамках цієї стратегії ми ведемо безперервну роботу по модернізації стандартів змісту ТРЦ, стежимо за змінами на ринку і вносимо відповідні корективи. Проте, розуміючи темпи зростання online продажів і digital комунікацій, ми також посилюємо свої позиції в інтернет просторі. У минулому році ми переглянули нашу інтернет-стратегію, в результаті чого кількість наших підписників в соцмережах збільшилася в 2,5 рази.

Ми пишаємося тим, що зараз число наших підписників в найпопулярнішій на території України соцмережі - facebook досягла 104 тисяч чоловік.
Але, ми не зупиняємося на досягнутому, і в наступному році будемо впроваджувати нову стратегію просування в мережі Інтернет, з урахуванням сучасних рекламних технологій.

Які ще зміни плануються в торговому центрі найближчим часом?

Крім усього перерахованого вище, важливим напрямком для нас є постійне підвищення комфорту перебування відвідувачів у торговельному центрі. Наприклад, зараз ми займаємося покращенням сервісу для покупців, плануємо автоматизувати систему паркінгу, запустити digital-навігацію, встановити в торговому центрі спеціальні зони відпочинку з елементами озеленення і зі станціями підзарядки мобільних пристроїв.
Ми кожен день намагаємося зробити торговий центр краще для своїх відвідувачів. Згідно з даними досліджень про час перебування відвідувачів у ТРЦ, ми розуміємо, що рухаємося в правильному напрямку.

На завершення хочу привітати колектив керуючої компанії і наших партнерів з Днем народження ТРЦ Ocean Plaza! А також висловити глибоку подяку нашим орендарям і відвідувачам за їх лояльність протягом шести років роботи торгового центру. Запрошуємо всіх відсвяткувати День народження разом з нами 6 жовтня!

Share

Подпишитесь на новости

Мы делимся только самыми важными новостями и не присылаем рассылки чаще раза в неделю.

×

Имя

Поле заполнено некорректно

E-mail

Телефон — Необязательное поле

!Пожалуйста, заполните указанные поля корректно

×