Personal Office

В ТРЦ Ocean Plaza відкриється магазин MINISO

7/23/2019

Відвідувачі найпопулярнішого ТРЦ України зможуть познайомитися з японським дизайнерським брендом MINISO. За участю компанії UTG, новий магазин площею близько 150 м2 незабаром відкриється на нульовому поверсі торгового центру. Про філософію бренду, а також розвиток мережі в Україні, розповів Джек Ши, директор компанії «Мінісо Україна».

Бренд MINISO досить молодий, оскільки був створений в 2013 р. в Токіо. Які базові принципи закладені в його основу?

В магазинах мережі ми пропонуємо досвід комфортного шопінгу серед яскравих і оригінальних товарів. Адже людина - це те, чим вона себе оточує і що обирає. Тому в MINISO ми пропонуємо позитивні емоції та оригінальні товари. Саме такі основи були закладені в філософію бренду її засновниками - японський дизайнер Міяке Джун і китайський підприємець Є Гофу. У магазині «Мінісо» досить багато від азіатської культури: прагнення до симетрії, врівноваженості, гармонії. Тому інтер'єр магазинів мінімалістичний, а товари красиві й функціональні.


Як еволюціонує бренд з плином часу і коли почався розвиток в Україні?

MINISO - міжнародна мережа магазинів формату фаст-фешн. Наш бренд вже добре відомий в Америці, Канаді, Африці, Німеччині, Австралії, Туреччині, Ізраїлі, в цілому в шістдесяти семи країнах світу успішно працюють 3500 магазинів. Найбільше - понад 2400 торгових точок мережі - в даний час відкрито в Китайській Народній Республіці. Перший магазин в Україні відкрився у вересні 2017 року в центрі Києва за участю українських зірок і керівництва корпорації.

У чому полягає філософія бренду?

MINISO - це стильний молодіжний бренд. Наші цінності - природність та органічність. Наша мета - показати можливості комфортного шопінгу. Кожна людина - це індивідуальність, і в MINISO покупець зможе знайти нові способи виразити себе. Ми дотримуємося філософії індивідуального стилю, і переконані, що кожна людина має свій неповторний стиль життя. Наше життя змінюється відповідно до того, якими речами ми себе оточуємо. Адже повсякденні речі можуть позбавляти нас інтересу до життя, а можуть надихати на сміливі рішення. MINISO - це джерело такого натхнення. Це речі, які прикрашають і доповнюють індивідуальність, при цьому - нічого зайвого, ви залишаєтесь собою.


Які основні принципи створення магазинів і асортиментного ряду в торгових точках ТМ?

Площа магазинів бренду складає від 80 до 350 м2. При цьому торгові приміщення MINISO за форматом нагадують маленький торговий центр, оскільки в них є все: електроніка, косметика, гігієнічні товари, посуд, товари для ванної кімнати, текстиль, спортивні аксесуари, сумки, нижня білизна, іграшки. Хоча найбільший інтерес наших покупців найчастіше викликають товари креативного дизайну. Це можуть бути елементи декору, стильні сумки, косметичні маски або навіть звичайні поглиначі вологи. Товари настільки оригінальні, що звичайний побутовий предмет або аксесуар перетворюється в елемент індивідуального стилю.

На сьогоднішній день в магазинах MINISO представлено 10 категорій товарів. Всього в міжнародній мережі бренду представлено понад 30 000 різновидів продукції. При цьому MINISO безперервно оновлює асортимент товарів, враховуючи попит серед споживачів, поява нових дизайнерських рішень і вдосконалення можливостей виробництва.

Де виготовляються товари MINISO?

MINISO співпрацює більш ніж з 1000 постачальниками в усьому світі. Для задоволення попиту необхідні великі обсяги виробництва, які, в свою чергу, дозволяють підтримувати стабільно доступні ціни. Основні країни-виробники наших товарів це: Китай, Японія, В'єтнам, Корея, Таїланд, Індія, Індонезія, Німеччина, Туреччина. Близько 80% дизайнерів MINISO знаходяться в Азії: Японії, Південної Кореї, Малайзії, Сінгапурі, Китаї, а 20% дизайну надходить з європейських країн. Зокрема, MINISO співпрацює з норвезькою дизайнерською компанією Пермафрост, яка розробляла дизайн освітлювальних приладів. Серед постачальників косметичної продукції - італійська косметична компанія Інтеркос Груп та швейцарська парфумерна компанія Жіводан. Також ми співпрацюємо з компаніями-правовласниками улюблених персонажів кіно і мультфільмів: Cartoon Network (персонажі «We Bare Bears» і «Adventure Time»), Metro Goldwyn Mayer (персонажі «Pink Panther»), Disney (персонажі «Marvel») та ін.


MINISO бере участь в різних фестивалях в Києві. З чим це пов'язано?

Так, ми підтримуємо благодійні заходи, фестивалі, дитячі конкурси та події в світі моди. Завдяки масовим заходам, ми залучаємо молодь до мінісоманії та збільшуємо прагнення українців до позитивного шопінгу.

Які плани компанії з розвитку мережі в Україні та в Києві зокрема?

Ми будемо і далі розширювати мережу в Україні. Крім 20 діючих магазинів, в цьому році до відкриття планується ще 10-15 торгових точок в Києві, Дніпрі, Харкові та Запоріжжі.

 

Share

Подпишитесь на новости

Мы делимся только самыми важными новостями и не присылаем рассылки чаще раза в неделю.

×

Имя

Поле заполнено некорректно

E-mail

Телефон — Необязательное поле

!Пожалуйста, заполните указанные поля корректно

×