Personal Office

Капсульна колекція Yazbukey для LACOSTE вже в магазині

5/31/2017

Французький бренд LACOSTE представив капсульну колекцію одягу та аксесуарів в тематиці великого тенісу. Колекція - плід спільної роботи дизайнера марки Феліпе Олівейра Баптисти і паризького бренду Yazbukey, вона включила креативно-переосмислені жіночі та чоловічі класичні сорочки-поло і футболки, шорти, сумки і кепки.
001_LACOSTE_X_YAZBUKEY.jpg 002_LACOSTE_X_YAZBUKEY.jpg
Запуск колекції приурочили до Відкритого чемпіонату Франції з тенісу («Ролан Гаррос»), який в цьому році проходить з 22 травня по 11 червня. Тенісна тематика задає тон всій капсульній колекції LACOSTE, але аудиторія покупців не обмежується гравцями цього стильного виду спорту. Напередодні літа яскраві речі знаходять своїх шанувальників серед модників та цінителів впізнаваного стилю LACOSTE, на цей раз обіграного з неабиякою часткою гумору.
003_LACOSTE_X_YAZBUKEY.jpg 004_LACOSTE_X_YAZBUKEY.jpg
Дизайнери марки Yazbukey Ясмін і Емель Курхан отримали від Феліпе Олівейра Баптисти карт-бланш на створення моделей для колекції і скористалися ним на повну. В результаті роботи тандему вийшла весела, іронічна і дуже жива колекція. На одязі та аксесуарах у вигляді шевронів і принтів оселилися чотири головних герої - «обличчя» бренду LACOSTE крокодил і 3 тенісних м'яча в стилі «емодзі». Класичний крокодил LACOSTE в цьому сезоні закоханий, а м'ячі дуже емоційні: один з них неймовірно крутий в своїх сонячних окулярах, інша - кокетка з червоними губами і бантиком, а третій чимось наляканий - очі у нього від страху розширилися і опинилися на верхівці. Алюзією на тенісну тематику є і ламана смужка: вона створює ефект хитромудрої розмітки тенісного корту, на який дивишся крізь калейдоскоп.
007_LACOSTE_X_YAZBUKEY.jpg
Сама дизайнер марки Ясмін Курхан стала «обличчям» рекламної кампанії капсульної колекції. Про створення колекції і натхненні: Феліпе Олівейра Баптіста і Yazbukey (Ясмін Курхан)

Партнерство LACOSTE і Yazbukey очікуване?

Феліпе Олівейра Баптіста: Так. У 2015 році бренд Yazbukey вже розробляв аксесуари для колекції LACOSTE x Lesage. Зараз мені потрібен був особливий, особистий погляд Yazbukey на нашу більш спортивну колекцію. Мені завжди здавалося правильним розповідати історію бренду по-різному. Коли люди зустрічають вас там, де зовсім не очікують - це добре. Це викликає емоційний відгук. Тим більше у випадку з Yazbukey та її неповторним, сексуальним підходом до всього - не тільки дизайну. Настільки яскрава особистість сама по собі прекрасна для рекламних цілей - фото і відео.

Yazbukey: Це мрія, що збулася: в дитинстві я хотіла бути чемпіоном з тенісу і ось зараз нарешті їм стала. Я грала в теніс, але недовго. Пам'ятаю, що тренер був такий прекрасний, що сконцентруватися на грі я абсолютно не могла.

Що вас надихало при створенні колекції для LACOSTE?

Yazbukey: Ми почали з ідеї тенісного м'яча у вигляді смайла. Потім ми створили персонажів для цієї гри спокушання - тенісного матчу: три м'ячі з різними емоціями у нас грають з закоханим крокодилом.

Ваші тенісні м'ячі - особистості?

Yazbukey: Точно. Ми зігнули білі жолобки на жовтих м'ячах і тим самим дали їм характер. Один скромний і наляканий - можливо, його злякав крокодил або ракетка. Другий смайлик нагадує емблему мого бренду - це кокетлива і гламурна спокусниця з червоними губами. Третій - це симпатичний хлопець, який «малюється» в темних окулярах. А ось класичного крокодила LACOSTE ми створили закоханим!
Ще ми зробили принт з ламаної смужкою на блакитному тлі - як ніби ви дивитеся на розмітку тенісного корту через калейдоскоп. Тенісна тематика дійсно пронизує всю колекцію.

В якому настрої ви її створювали?

Феліпе Олівейра Баптіста: Я дозволив Yazbukey експериментувати з тенісною символікою в її власній манері - тоді мультяшний гумористичний поп-стиль став для наших принтів очевидним вибором.

Yazbukey: Ми хотіли, щоб все було дуже буквально, дуже прямо, дуже просто. Це все про мрію Yazbukey стати тенісисткою.

Феліпе Олівейра Баптіста: Точно, це абсолютно позачасова, пряма лінія - вона повинна прийматися за номінальною вартістю. Але номінальною вартістю Yazbukey - а значить, незмінно пронизаною зухвалістю.

Які предмети одягу в цій колекції?

Феліпе Олівейра Баптіста: Колекція - це ковток свіжого повітря на тенісних кортах. Тут присутні флагманські моделі, але з новим характером: поло, футболки, шорти, а також аксесуари - пляжні сумки і кепки.

Yazbukey: Вперше в історії LACOSTE легендарний крокодил поступається своїм місцем на сорочці-поло новим героям, а сам вирушає на козирок кепки.

А Yazbukey сама є частиною рекламної кампанії?

Yazbukey: У моєму уявленні теніс - це візуальний вид спорту, як синхронне плавання або фігурне катання. У ньому є якась частка артистизму в рухах і символах. Я спостерігала за рухами чемпіонів, особливо на неймовірному фіналі Роллан Гаррос 2016, де переможцем став Новак Джокович. Я втілила образ тенісної чемпіонки і зробила відсилання до рекламних кампаній 80-х. Тоді я була абсолютним фанатом тенісу і Мартіни Навратілової. Як і для всіх моїх колекцій і колаборацій, в рекламі використовуються мої фотографії.

Вибрані моделі колекції доступні в магазині LACOSTE в ТРЦ Ocean Plaza.
005_LACOSTE_X_YAZBUKEY.jpg 006_LACOSTE_X_YAZBUKEY.jpg

Share